Friday, November 16, 2012

PEMBEKAL DAGING ARNAB DAN SATAY ARNAB

Assalamualaikum...


Tahukah anda,tahap kesedaran masyarakat Malaysia terhadap kesihatan semakin meningkat saban tahun?Pelbagai penyakit yang suatu ketika dahulu asing di kalangan rakyat Malaysia sudah menjadi penyakit yang kritikal di negara kita.Kekerapan pengambilan makanan yang mengandungi lemak dan kolesterol yang tinggi serta serat yang rendah melemahkan sistem imun badan kita.

Tahukah anda yang DAGING ARNAB mempunyai kebaikan yang lebih berbanding daging haiwan lain seperti ayam,kambing dan lembu?Daging arnab lebih rendah lemak dan diperakui mempunyai rasa yang lebih enak dan mempunyai khasiat tersendiri untuk kesihatan lelaki terutama dari segi batin.Sebab apa?Menurut sebuah penyelidikan yang dijalankan di Bandung,Indonesia daging arnab mempunyai kadar protein yang tinggi dan asid lemak tak tepu yang mampu diserap terus oleh badan manusia.

Jadi............tanpa berlengah,apa kata hari ini kita tukar diet protein kita kepada daging arnab.Susah dapat pembekal/penjual daging arnab?Jangan risau...kami adalah pembekal arnab sepanjang tahun.Jadi,tunggu apa lagi...DAPATKAN SEGERA!!


TIADA LEMAK DAN TINGGI PROTEIN!
SATAY JUGA BOLEH DIDAPATI.SEDAP DAN ENAK!
SEGAR DAN PENUH KHASIAT!


GABUNGAN RASA YANG TERBAIK

UNTUK  TEMPAHAN,SILA HUBUNGI :

TUAN HAJI ISMAIL PADIL

019-2206135

P/S: Daging arnab kehabisan stok sehingga Disember 2012.Nantikan stok baru pada Januari 2013!


7 comments:

  1. saya nak tanya ...boleh saya jual arnab saya kepada tuan....arnab saya ada 3 ekor...saya sudah tak larat nak jaga ....kalau saya jual dalam berapa boleh dpt????

    ReplyDelete
  2. Asslmlkum Tn Hj

    Ladang ni maseh beroperasi lg ke,
    saya berminat membeli produk dari Tn Hj

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam...ya,kami masih beroperasi.silalah datang untuk produk arnab hidup dan daging arnab.terima kasih...

      Delete
  3. Salam,

    Sy ad arnab dlm 15 ekor, boleh sy jual kepada tuan, sbb dah bnyk sgt di rumah.
    klo boleh berapa tuan ambil seekor?
    hamimdalalifnun@yahoo.com.my

    Thank you

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam..kita tak ada beli arnab luar.tapi,kalau nak tumpang jual secara online,boleh jual di fb:rumah arnab.tq..

      Delete
  4. Aslkm.. sy ingin bertanya kpd tn hj, ada tak tulang arnab pd bahagian kaki yg tdak digunakan kalau boleh ingin membelinya jika ada inform saya wasap 0173739420

    ReplyDelete
  5. Assalaimualaikumm..boleh saya bertanye..tempat ini benarkan atau tidal student perternakan haiwan menjalankan praktikal selama beberapa hari..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...